Friday, May 1, 2009

Labour Day?

disebabkan ibu bapa ada di rumah, tiada apa2 yang boleh dilakukan. disebabkan ibu bapa ada di rumah, nak keluar pun susah. tetapi tidak apa, aku ada kawan yang sentiasa berada di sisiku, satu kat belakang rumah a few blocks away. tapi taknak ganggu dia. terpaksa berdepan dengan computer yang internet punya bangang.

orang mencuri takkan dapat apa-apa eh?

btol, setelah lama mencuri wireless connection orang, tetiba jer, tak dapat internet. walaupun ada connection. takleh lah masuk. bila dapat peluang, amik jer la kan.
ni lah satu-satunya masa dapat ku membuka internet. jadi aku dah direunited dengan myspace dan juga blog. seperti biasa, idea untuk membuat post baru dah hilang, lari keluar daripada otak aku yang songsang ni.

seperti rakan baik ku kata,

"qash, ko ni bangang ah,"

aku pun menjawab,

"aku tahu, best ah jadi bangang,"

betul, jadi bangang dan agak bodoh ni best sebenarnya, cuma kene tahu bila masa yang sesuai nak jadi bangang. kan senang.

kepada sesiapa yang aku lukai hatinya(skema giler, dan agak lesbo sikit), aku minta maaf. selamat hari raya, maaf zahir dan batin[haha]