Monday, May 18, 2009

happy birthday!

since it has been a long time since my last post, i figured it's time to make it up. in about an hour more, may 19th will come our way. time to say, happy birthday mom!

yes, tomorrow, Helena will be reborn. CRAP!

it is her birthday, though. so i wish her a happy birthday.may god bless you in every way for the rest of your life.

BM mali,

moga panjang umur. harap rezeki akan datang melimpah. namun, bagi anakmu yang cukup menyanyangi mu ni, tidak kesampaian untuk menyambut hari yang berbahagia ini. sebabnya, anakanda ada peperiksaan mulai hari esok. nak kena tumpukan perhatian kepada pelajaran.
ceh, 7 A konon. kalau asyik tercengat depan komputer, nak belajar apa.

namun, tidak mungkin anakanda akan melepaskan peluang untuk hari esok. maafkan anakanda bonda, hadiah tidak terjadi untuk dibeli. bajet takda. kek akan dibeli. dapat kupon untuk kek free dari hotel Sheridan.

kekanda sudah melepas ke universiti, tak beli lagi cd. kalau abang taknak adik asyik merungut jer,beli lah cd tu. bab betul la kekanda ni. kepada mimi, layan la blog ko. jangan asyik 2S jer. taulah setia. dan, moga cepat sembuh dari selesema kau ter yer, jangan dekat sangat dengan aku. kang kene H1 N1 kan, aku saman kau. haha.

nampaknya masa mencemburui aku. namun pilihan aku untuk beredar dari blog ini. wasalam. wish me luck on my exam. doakan kecemerlangan bukan kecelakaan.

:D