Friday, May 22, 2009

Shopping!





antara kedai-kedai yang aku ingin kunjungi ketika cuti sekolah. tetapi malangnya, dompet aku berhabuk. not a single money. macam mana nak dapat duit? rasuah? curi? ish, tak elok fikir benda bukan-bukan. hehe. tapi still kena cari idea yang bernas nak dapat duit. kena guna otak aku. XD

kalau kerja dengan mak(nenek) dapat ke? rm 50 pun tak sampai. gi mana ya? adakah aku dikehendaki menabung? hahahahaha. takkan terjadinya. masalahnya aku ini kalau nak spending, habis terus. mana ada nak tinggalkan duit lagi dah. haha.

tujuan pertama ingin ke sunway piramid ialah untuk membeli cardigans. yeah. matlamat pertama. tetapi, cakap senang lah. kang masuk nak cardigan keluar ada kasut lah, handbag lah.ceh cakap macam banyak duit.

my obsessive thinking will continue as my ideas comes and go. i'm done. gone. dead. stressed like an arrow in a deer. poor little cute dear. great, i'm talking crap again.okey,

:D