Tuesday, August 25, 2009

Balik Kampung.

Puasa dah start. Raya lama lagi. LAMA LAGI! Ingat, lama lagi wahai makcik-makcikku yang tersayang. Baru puasa sehari dah gaduh sape nak balik raya tahun ini, kesian la mak tu.

(diatas adalah makluman kepada keluarga terdekat sahaja)

Ibu pergi umrah semalam, duduk kat KLIA tu macam nak terbelah buntut. Bila nampak orang bangun dari kerusi mulalah berlari macam dalam marathon.
Speaking of buka puasa, Ibuku sendiri melalui 'Walk Of Shame'.
notis: Jika pembaca tahu sebab-sebab ibuku sendiri dipilih, pembaca akan melakukan perkara yang sama.

Semalam malam dalam pukul 11.15 malam, aku dan saudara aku M telah menikmati Double Cheeseburger and Spicy Chicken McDeluxe sebelum tidur. Ya, kepada orang yang berpuasa,
HAHA!


aku takde idea lagi. terima kasih kerana membaca.
(aku dah tak rasa selamat, sebab makciks aku baca blog aku, ARGHHH!)