Wednesday, July 1, 2009

purse

aku melihat dan memegang. meneliti dan memikir. pening. pening sangat.

bilala aku nak beli purse baru?
purse london aku dah nampak tak best.
aku mencuba memakai purse ibuku yang tak diguna olehnya.

purse ini dibeli oleh ayahanda tercinta. mengenali ayahanda, his taste, thumbs down , BOTH OF THEM!

ayahanda membelikan bonda purse berwarna merah dan kononya ' genuine leather'.

namun yang menggelikan hati ialah pada purse itu terdapat gambar seekor gajah. kecil tetapi tidak sedap mata memandang. ah, what the heck? cuba jer lah.

anyway, aku ingin menulis sebuah cerpen sempena minggu bahasa di sekolah. cerpen tu kene buat sendiri.

thinking cap, check !
storyline? wtf!

stuck. blank. bodo.

aku tak tahu nak buat apa. ah biarlah, nanti mesti ada ideanya.
something happened at tuition. but again,what the heck, right?