Saturday, April 25, 2009

Permulaan Baru

seperti yang kamu sudah lihat, aku telah 'delete' semua, ulangi, semua, post blog aku yang sebelum ini. ini adalah untuk satu permulaan baru dalam blog ini. saja nak inform y'all, yang mungkin aku takkan tulis blog banyak sangat kot. agak busy sekarang ni.

lagipun abang aku nak guna laptop ini kat U dia. so kene bagi lah. dah merayu kat ayah suruh beli laptop baru, tengoklah macam mana. haha. melayu language tak nak kalah. haha. untuk pengetahuan korang semua,

hari ini adalah hari bersejarah. bukan untuk aku. untuk alter ego aku. haha. aku merepek. aku suka merepek tapi tak suka makan kerepek. hahaa. aku juga tengah melalui pelbagai phase dalam hidup aku. remaja lah kononnya. a.k.a. PMS!
bukan SMS , tapi PMS.

kalau kat sekolah ada ceramah Kotex, tanyaalah dorang apa PMS tu. k lah.
wasalam dan selamat sejahtera.